KONKURSY - PROMOCJE ANKIETA BDT

Złota Budowlana Marka Roku po raz kolejny dla Blue Dolphin

8 czerwca 2016 r. w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy odbyła się Gala Wręczenia wyróżnień
i tytułów: Złota, Srebrna i Brązowa Budowlanych Marka Roku 2017 oraz tytułów Champion Roku 2017.

Tytuły zostały przyznane na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych. Tym bardziej cieszy fakt, że kolejny rok z rzędu marka Blue Dolphin może pochwalić się tak dużym zainteresowaniem i zaufaniem wykonawców.

Na czym polega wyjątkowość Rankingu Budowlana Marka Roku? O tym – Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

M.W-G.: Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Dla każdej kategorii produktowej niezależne badania realizowane są na reprezentatywnej próbie. Wspomnianym wyżej trzem kryteriom przypisuje się odpowiednie wagi, które zsumowane składają się na ostateczne wyniki rankingu. Tytuły Championa Roku marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników. Badani wykonawcy spontanicznie udzielają odpowiedzi, nie przedstawiamy im listy marek do wyboru. Dzięki temu wyniki są w pełni miarodajne i obiektywne. To wyróżnia Ranking Budowlana Marka Roku spośród wszystkich konkursów w branży. W pierwszym kwartale 2017 r. przeprowadziliśmy ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Efektem badania jest Ranking Budowlana Marka Roku, który oferuje producentom trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż. Na podstawie raportu Budowlana Marka Roku przygotowanego osobno dla każdej kategorii, producent może ocenić, czy jego działania, które podejmuje z firmami wykonawczymi przynoszą skutek nie tylko w aspekcie sprzedażowym, ale także – a może przede wszystkim, wizerunkowym. Raport jest dostępny jedynie dla Uczestników Rankingu, dzięki czemu firma zyskuje przewagę konkurencyjną w budowaniu strategii działania. Marka uczestniczy w szerokiej gamie działań promocyjnych zarówno w mediach, jak i wśród wykonawców, którzy otrzymują informację zwrotną na temat preferencji całego środowiska.

Zapraszamy do śledzenia preferencji wykonawców i poznania wiarygodnych, cenionych produktów. Szczegóły dotyczące wydarzenia dostępne są na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl